برگزاري دومين كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي

مديرعامل ایساکو: توسعه خدمات پس از فروش در دستور كار دولت قرار بگيرد
16 آگوست, 2009
mohr
شروع به کار کارگروه تخصصی برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش
22 آگوست, 2009
تصویری از نخستین دوره‌ی برگزاری کنفرانس در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمادومين كنفرانس ملي راهكارهاي توسعه خدمات پس از فروش و گارانتي در ايران 20 و 21 ديماه سال جاري در مركز همايشهاي بين المللي صدا و سيما  برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي، اين كنفرانس دو روزه به منظور گسترش و توسعه اطلاعات، آسيب شناسي تهديدها و فرصتها در خدمات پس از فروش و گارانتي، بيان خلاهاي قانوني در اين عرصه و معرفي دستاوردهاي داخلي در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتي برگزار خواهد شد. 
بر اساس اين گزارش، برگزاري كنفرانس  دو روزه خدمات پس از فروش و گارانتي،  با مشاركت وزارت صنايع و معادن و سازمانهايي مانند سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليد كنندگان وزارت بازرگاني ، سازمان توسعه تجارت ، مركز ملي مطالعات جهاني شدن ، اتحاديه ها و انجمن هاي صنفي مرتبط ، دانشگاههاي خواجه نصيرالدين طوسي و تربيت مدرس و بيش از 200 شركت فعال در زمينه خدمات پس از فروش و گارانتي خواهد بود.
اين گزارش حاكي است نشست هاي نمايندگان گروههاي صنفي مرتبط با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به صورت رو در رو جهت بررسي چالشهاي موضوع ، بررسي جايگاه نهادهاي دولتي و سياستگذار در موفقيت برنامه هاي خدمات پس از فروش و گارانتي در كشور و ارائه گزارشهاي سازمانها در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتي از جمله برنامه هاي دومين كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي محسوب مي شود.
گفتني است علاقمندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني كنفرانس به مراجعه نموده و يا با شماره 22549062 دبيرخانه كنفرانس تماس برقرار كنند.