شروع به کار کارگروه تخصصی برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش

برگزاري دومين كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي
16 آگوست, 2009
emami
برگزاری نخستین جلسه کارگروه برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش
22 آگوست, 2009
mohr
mohrنشست های نمایندگان گروه های صنفی مرتبط با نمایندگان ملت به صورت رودررو جهت بررسی چالشهای موضوع، بررسی جایگاه نهادهای دولتی و سیاستگزار در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور و ارائه گزارشهای سازمانها در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی از جمله برنامه های دومین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی است.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس کار گروهی تخصصی با حضور سازمان های مرتبط و فعالین بخش خصوصی در وزارت صنایع و معادن جهت برگزاری دومین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی تشکیل شده است.
بنابراین گزارش گسترش و توسعه اطلاعات، آسیب شناسی تهدیدها و فرصت ها در خدمات پس از فروش و گارانتی، بیان خلاءهای قانونی در این عرصه و معرفی دستاوردهای داخلی در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی از برنامه های دومین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی است.  
این گزارش می افزاید علاوه بر حمایت معنوی وزارت صنایع و معادن در برگزاری کنفرانس مذکور سازمانهای دیگری چون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت بازرگانی، سازمان توسعه تجارت، مرکز ملی مطالعات جهانی شدن، اتحادیه ها و انجمن های صنفی مرتبط، دانشگاههای خواجه نصیرالدین طوسی و تربیت مدرس و بیش از 200 شرکت فعال در زمینه خدمات پس ازفروش و گارانتی در برگزاری کنفرانس مشارکت دارند.
لازم به ذکر است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این کنفرانس 20 و 21 دی ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.
گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با دبیرخانه کنفرانس به شماره 22549062 تماس حاصل نمایند.