برگزاری نخستین جلسه کارگروه برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش

mohr
شروع به کار کارگروه تخصصی برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش
۳۱ مرداد, ۱۳۸۸
تولیدکنندگان قطعات در ارائه خدمات پس از فروش خودرو سازان نقش مهم دارند
۴ مهر, ۱۳۸۸
emami
emamiنخستین جلسه کارگروه برگزاری دومین کنفرانس گارانتی و خدمات پس از فروش صبح امروز با حضور کارشناسانی از سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت بازرگانی ، اداره کل ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع و معادن ، مدیران شرکت های ایساکو و سایپا یدک و مسئولین اجرایی دومین کنفرانس در سالن جلسات وزارت صنایع و معادن برگزار شد.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس در این جلسه محورهای موضوعی کنفرانس مورد بحث قرار گرفت و بر اساس نیاز سنجی دستگاه ها ، شرکت های فعال و مردم موضوعات مورد بررسی در دومین کنفرانس مصوب گردید. بر اساس این گزارش نگرش کلان بر موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی ، بررسی راهکارهای شکلی ساماندهی مدیریت شبکه خدمات پس از فروش و گارانتی ، بررسی جایگاه پشتیبانی در خدمات پس از فروش ، تاثیر واردات ، بر موفقیت شرکت های داخلی در خدمات پس از فروش و بررسی وضعیت قطعه سازان و تاثیر آن بر برنامه های خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان محورهای کنفرانس مذکور مطرح شد.
در ادامه محمد رضا بابایی مدیر عامل شرکت ایساکو با اشاره به شرایط کنونی خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور گفت متاسفانه شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور بخش زیادی از فشار افکار عمومی و دستگاه های سیاستگزار را به دوش می کشند در حالیکه بی شک شرکت های قطعه ساز و سایر شرکت های مرتبط در بدنه خدمات پس از فروش و گارانتی برتوفیق برنامه های خدمات پس از فروش موثر هستند.
بابایی اضافه کرد باید در برگزاری این گونه کنفرانس ها دقت شود تا به صورت شفاف تمامی ابعاد موضوع مورد بررسی قرار گیرد و در غیر این صورت فقط سطح توقعات از برخی دستگاه ها را بالا برده ایم و مشکلی را حل نکرده ایم.
در ادامه جلسه سید محمد علی امامی دبیر کنفرانس با تاکید بر بهره برداری های اجرایی از دستاوردهای دوره اول کنفرانس گفت آنچه در برگزاری این کنفرانس ها اهمیت دارد حضور همه جانبه تمام دستگاه ها ، شرکت های فعال بخش خصوصی و دولتی ، اتحادیه ها و انجمن های صنفی و دانشگاهیان است که به عنوان یک هدف اصلی در برنامه ریزی کنفرانس مورد توجه قرار گرفته است .
امامی گفت : در دومین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی در صدد آن هستیم تا علاوه بر گسترش اطلاعات و داشته های علمی ، بهره برداری مناسبی از تجربیات فعالین عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی در کنفرانس انجام شود تا زمینه در جهت توسعه این مهم تحقق یابد.
لازم به ذکر است دومین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی ۲۰ و ۲۱ دی ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.
گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن دبیر خانه به شماره ۲۲۵۴۹۰۶۲ تماس حاصل فرمایند.