۲۳ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود: دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران

واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی عامل تحول در خدمات پس از فروش است
۸ آذر, ۱۳۸۸
قائم مقام مدیرعامل ایساکو: ارائه خدمات مطلوب، تقاضای مشتریان را ۱۱ برابر افزایش می دهد
۱۳ فروردین, ۱۳۸۹
دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران

دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایراندومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران با مشارکت وزارت صنایع و معادن و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و همکاری اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی، دانشگاه‌های سراسری و سازمان‌های دولتی و خصوصی مرتبط، ۲۳ اسفندماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

سیدمحمدعلی امامی، دبیر اجرایی کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی، با اعلام مطلب فوق گفت: برگزاری هفت نشست تخصصی با موضوعات مرتبط با توسعه‌ی خدمات پس از فروش و گارانتی، ارائه‌ی گزارش‌های سازمانی مرتبط در این حوزه، معرفی شرکت‌های فعال در عرصه‌ی خدمات پس از فروش و گارانتی، ارائه‌ی مقالات علمی و پژوهشی مرتبط با موضوع، تشکیل کارگروه‌های کاربردی در حاشیه‌ی کنفرانس، برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله برنامه‌های این دوره از کنفرانس است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و تأکید تمام دستگاه‌ها بر توسعه‌ی خدمات پس از فروش و گارانتی، برنامه‌ریزی شده است تا در این کنفرانس نشست‌هایی با محوریت هم‌اندیشی میان سازمان‌های دولتی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صاحبان مشاغل مرتبط به صورت همزمان و جداگانه در این کنفرانس برگزار شود.

امامی افزود: در این دوره از کنفرانس بیش از ۱۵۰ شرکت خصوصی و ۱۰ شرکت دولتی و در مجموع بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف برگزاری مشارکت داشته‌اند که نسبت به دوره‌ی پیشین کنفرانس مخاطب بیشتری را دربرگرفته است.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه به شماره‌ی ۲۲۵۴۹۰۶۳ تماس حاصل فرمایند.