قائم مقام مديرعامل ايساكو: ارائه خدمات مطلوب، تقاضاي مشتريان را 11 برابر افزايش مي دهد

دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران
23 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود: دومین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران
9 ژانویه, 2010
سیدمحمدعلی امامی
دبير اجرايي كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي: توسعه خدمات پس از فروش نيازمند تعامل صنعت و دانشگاه است
2 آوریل, 2010

توليدكنندگان براي رضايت كامل مشتري و جذب بيشتر آنها بايد به خدمات پس از فروش نگاه ويژه‌اي داشته باشند.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس ، عليرضا گچپززاده قائم مقام مديرعامل شركت تهيه و توزيع قطعات و لوازم يدكي ايران خودرو (ايساكو)، در كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي با بيان اين مطلب اظهار داشت: خدمات پس از فروش در خصوص كالاهاي بادوام اهميت ويژه‌اي دارد.

وي افزود: براي كالاهاي بادوام و محصولاتي كه موارد استفاده زيادي براي مشتريان دارد، خدمات پس از فروش ضروري است.

قائم مقام مديرعامل شركت ايساكو تصريح كرد: يكي از ويژگي‌هاي جذاب براي يك مشتري، پس از كيفيت محصول موضوع خدمات پس از فروش است، خدمات پس از فروش در كنار كيفيت كالا، تقاضاي خريد را براي مشتريان 11 برابر مي‌كند.

وي اضافه كرد: خدمات پس از فروش در خصوص كالاهايي مانند خودرو از اهميت بالاتري نسبت به ساير كالاهاي بادوام برخوردار است.

قائم مقام مديرعامل شركت ايساكو ابراز داشت: در خودروسازي كشور اين موضوع از سالها پيش مورد توجه قرار گرفته است و شركتي مانند بازرسي كيفيت و استاندارد اين خدمات را در طول اين سال‌ها بررسي مي‌كند.

گچپززاده گفت: از آنجايي كه مشتري بيشترين برخورد و رويايي را با خدمات پس از فروش دارد، كيفيت، سرعت و هزينه‌ در خدمات پس از فروش مهم جلوه كرده است. وي بيان كرد: در خصوص ارائه بهتر خدمات پس از فروش برنامه‌هاي مدوني در ايساکو تدوين شده است تا بتوانيم رضايت مشتري را هر چه بيشتر جلب كنيم.

قائم مقام مديرعامل ايساكو با بيان اينكه بايد در ارتباط با خدمات پس از فروش فرهنگ سازي شود، ابراز داشت: توليد‌كنندگاني كه كالاهاي آنها نياز به خدمات دارد بايد در راستاي خدمات پس از فروش اطلاع رساني كنند و براي نحوه استفاده از خدمات پس از فروش فرهنگ سازي صورت بگيرد تا مشتريان به نحو احسن از اين خدمات استفاده كنند.

گچ پززاده در پايان خاطر نشان كرد: طي دهه گذشته صنعت در كشور رشد بالايي داشته اما خدمات در موازات صنعت رشد نكرده است، از آنجايي كه خدمات اشتغال را نيز در بردارد اميدواريم باخدمات پس از فروش مطلوب همراه با فرهنگ سازي، به رشد كامل دست يابيم.