دبير اجرايي كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي: توسعه خدمات پس از فروش نيازمند تعامل صنعت و دانشگاه است

قائم مقام مديرعامل ايساكو: ارائه خدمات مطلوب، تقاضاي مشتريان را 11 برابر افزايش مي دهد
2 آوریل, 2010
mohr
بزرگترین گردهمایی مدیران و فعالان عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی21 اسفندماه جاری در تهران برگزار می‌شود
27 فوریه, 2011
سیدمحمدعلی امامی

سیدمحمدعلی امامیمهم‌ترين هدفي كه در كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي مورد توجه قرار گرفته، توسعه خدمات پس از فروش است و اين توسعه نيازمند تعامل صنعت و دانشگاه است.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس سيد محمد علي امامي دبير اجرايي دومين كنفرانس ملي راهكارهاي توسعه خدمات پس از فروش و گارانتي در ايران، با بيان اين مطلب اظهار داشت: برگزاري كنفرانس زمينه‌اي را براي تعامل نزديك مسئولين و دست‌اندركاران خدمات پس از فروش و گارانتي ايجاد مي‌كند.

وي افزود: با وجود حركت سريع و جانانه بخش‌هاي مخالف حوزه صنعت و خدمات در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب، رشد و بالندگي در عرصه‌هاي مختلف و حضور در بازارهاي جهاني و ملي، دغدغه مديريت خدمات پس از فروش و گارانتي مدتهاست كه مديران عالي را مشغول كرده است.

امامي ادامه داد: در سال‌هاي اخير دانشگاهيان با تلاش‌هاي پي در پي خود در عرصه توليد علم در زمينه‌هاي چون، رضايتمندي مشتري، راهكارهاي برنامه‌ ريزي استراتژيك در حوزه خدمات پس از فروش مشغول به كار هستند.

دبير اجرايي كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي تصريح كرد: در اين كنفرانس علاوه بر بررسي چشم‌اندازها، ارائه راهكارها از سوي شركت‌هاي مرتبط، مكانيسم و جايگاه اتحاديه‌ها و انجمن‌هاي صنفي در حوزه خدمات پس از فروش، مباحث ديگري چون استانداردسازي و يا تاثير صنايع مرتبط با حوزه خدمات پس از فروش مثل قطعه سازي‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

امامي در پايان خاطر نشان كرد: از همكاري وزارت صنايع و معادن و اداره كل ماشين‌سازي و نيرو محركه وزارتخانه، سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان وزارت بازرگاني، سازمان بازرسي كل كشور، دانشگاه‌هاي خواجه نصير، تربيت مدرس و دانشگاه آزاد اسلامي تشكر مي‌كنيم. يادآور مي‌شود دومين كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي در 23 اسفند در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد.