سومین کنفرانس و نمایشگاه ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران با هدف توسعه فعالیتهای علمی در این زمینه،ارائه راهکارها و تجربیات سازمانها و شرکتهای فعال در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی و به طور ویژه به منظور پیگیری دستآوردها و خواست های دو دوره پیشین کنفرانس اسفند ماه سال جاری برگزار میشود.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس مدیران و کارشناسان بخش گارانتی و خدمات پس از فروش ، روابط عمومی ، تحقیق و توسعه ، خدمات فنی، فناوری اطلاعات، ارتباط با مشتری، بازرگانی و بازاریابی شرکتهایی که به طور مستقیم تولید کننده یا وارد کننده کالاهای دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند از جمله شرکتهای فعال در زمینه خودرو و سایر ماشین آلات ، لوازم خانگی ، تلفن همراه ، کامپیوتر، تاسیسات ، قطعات صنعتی و … ، همچنین شرکتهایی که به طـور غیر مستقیم فعالیت آنـان در این حوزه تأثیرگـذار است از قبیـل شرکتهای بازرگـانی و تجاری ، سرمایه گذاری ، بانک ها و بیمه ها در کنار فعالان در بخشهای مختلف دولتی و اساتید و دانشجویان حوزه های بازرگانی و بازاریابی از جمله مخاطبین این کنفرانس هستند.
همچنین با توجه به استقبال فعالان خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور و لزوم ارائه دست آوردهای شرکتها در این زمینه برگزاری نمایشگاه جامع خدمات پس از فروش و گارانتی در دستور کار این کنفرانس قرار دارد.
بر اساس این گزارش این کنفرانس با مشارکت اداره کل ماشین سازی و نیرو محرکه وزارت صنایع و معادن،سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت بازرگانی و همکاری اتحادیه ها و انجمن های صنفی مرتبط با هدف تقویت زمینه تعامل صنعت و دانشگاه،ایجاد ساختار هم فکری و هم افزایی بین شرکت های فعال در این عرصه و ارائه چشم انداز و سیاستهای پیش روی خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور برگزار میشود.
لازم به ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در کنفرانس و نمایشگاه مذکور میتوانند با دبیرخانه کنفرانس به شماره 22549063 تماس و یا به پایگاه اینترنتی http://www.sgirancon.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است سومین کنفرانس و نمایشگاه خدمات پس از فروش و گارانتی اسفند ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار میشود.