بزرگترین گردهمایی مدیران و فعالان عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی21 اسفندماه جاری در تهران برگزار می‌شود

سیدمحمدعلی امامی
دبير اجرايي كنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتي: توسعه خدمات پس از فروش نيازمند تعامل صنعت و دانشگاه است
2 آوریل, 2010
سومین کنفرانس و نمایشگاه ملی گارانتی و خدمات پس از فروش نیمه اول اسفند سال جاری برگزار می‌شود
5 مارس, 2011
mohr

mohrسومین کنفرانس و همایش مدیران خدمات پس از فروش و گارانتی در کشور با هدف بررسی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در کشور و فرصت های جدید پیش رو با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در این عرصه 21 اسفند سال جاری در مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس علاوه بر مدیران شرکت های خصوصی و دولتی مرتبط ،روسا و اعضای اتحادیه های مرتبط با حوزه های قطعه سازی،خدمات پس از فروش و تامین قطعات،شرکت های ارائه دهنده گارانتی در کشور و جمعی از دانشگاهیان در این کنفرانس حضور دارند.

بنا بر این گزارش برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی نمایندگان وزارتخانه های مرتبط از جمله برنامه های این کنفرانس است.

لازم به ذکر است ارائه گزارش عملکرد فعالان بخش خصوصی  و طرح مطالبات مدیران خدمات پس از فروش و گارانتی به مدیران دولتی در این کنفرانس پیش بینی شده است.

گفتنی است مراسم آغازین کنفرانس مذکور صبح روز 21 اسفند در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار میشود.علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22549063 تماس و یا به وب سایت کنفرانس به نشانی www.sgiranconf.ir مراجعه نمایند