ششمین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی برگزار شد

اصلی ترین نیاز در حوزه خدمات پس از فروش توسعه دانش کاربردی در این حوزه است
3 ژوئن, 2014
از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد
3 ژوئن, 2014

ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران با حضور مدیران دولتی و خصوصی فعال در عرصه خدمات پس از فروش برگزار شد

به گزارش ستاد خبری کنفرانس در این مراسم یکروزه علاوه بر تقدیر از چهره های فعال در زمینه خدمات پس از فروش از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش با عنوان مدیریت خدمات پس از فروش که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است نیز رونمایی شد.

در مراسم آغازین کنفرانس محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی، حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران،نظر علی حاجی پاشا معاون سازمان تعزیرات حکومتی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه مراسم نیز چهره های دانشگاهی و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش به ارائه مقاله در زمینه های اقتصاد مقاومتی و خدمات پس از فروش،مدیریت شرکتهای چند ملیتی در خدمات پس از فروش،بررسی خلاهای قانونی در حوزه خدمات پس از فروش و راهکارهای توسعه پایدار در خدمات پس از فروش پرداختند.

لازم به ذکر است این کنفرانس با هدف توسعه علمی و همفکری شرکتهای ارائه کننده خدمات پس از فروش از سال ۸۷ به صورت دوره ای به بررسی ابعاد مختلف موضوع خدمات پس از فروش پرداخته است.