تقدیر از هفت چهره فعال در عرصه خدمات پس از فروش

از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳
شرکت سایپا یدک رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش اخذ کرد
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳

در مراسم آغازین ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش که با حضور مسئولین دولتی و صنفی و مدیران بخش خصوصی حوزه خدمات پس از فروش برگزار شد از هفت چهره فعال در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس سید محمد علی امامی دبیر اجرایی کنفرانس در مراسم افتتاحیه با اشاره به  این نکته که دبیرخانه کنفرانس پس از بررسی سوابق افراد مختلف در نهایت هفت نفر را واجد شرایط دریافت لوح تقدیر فعال در عرصه خدمات پس از فروش دانسته است افزود ما از دو سال پیش موضوع تقدیر از فعالین خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم انگیزه ای برای توسعه فردی مدیران خدمات پس از فروش در شرکتها ایجاد کنیم.

در ادامه مراسم از رادین پیمان فر ، مرتضی سلیمانپور ،ابراهیم عیوض زاده،ذبیح الله عباسی،محمد مهدی رادمند،حبیب الله قاسمی به عنوان چهره های فعال در خدمات پس از فروش تقدیر به عمل آمد.