تقدیر از هفت چهره فعال در عرصه خدمات پس از فروش

از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد
3 ژوئن, 2014
شرکت سایپا یدک رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش اخذ کرد
3 ژوئن, 2014

در مراسم آغازین ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش که با حضور مسئولین دولتی و صنفی و مدیران بخش خصوصی حوزه خدمات پس از فروش برگزار شد از هفت چهره فعال در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس سید محمد علی امامی دبیر اجرایی کنفرانس در مراسم افتتاحیه با اشاره به  این نکته که دبیرخانه کنفرانس پس از بررسی سوابق افراد مختلف در نهایت هفت نفر را واجد شرایط دریافت لوح تقدیر فعال در عرصه خدمات پس از فروش دانسته است افزود ما از دو سال پیش موضوع تقدیر از فعالین خدمات پس از فروش را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم انگیزه ای برای توسعه فردی مدیران خدمات پس از فروش در شرکتها ایجاد کنیم.

در ادامه مراسم از رادین پیمان فر ، مرتضی سلیمانپور ،ابراهیم عیوض زاده،ذبیح الله عباسی،محمد مهدی رادمند،حبیب الله قاسمی به عنوان چهره های فعال در خدمات پس از فروش تقدیر به عمل آمد.