شرکت سایپا یدک رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش اخذ کرد

تقدیر از هفت چهره فعال در عرصه خدمات پس از فروش
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳
ای کاش مسئولین بخش دولتی کمی گارانتی را جدی تر میگرفتند
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳

سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک) رتبه برتر ارائه خدمات پس از فروش در کشور را در ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی کسب کرد.

به گزارش ستاد خبر کنفرانس در مراسم آغازین ششمین  کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی که با حضور فعالین بخش خصوصی و دولتی در زمینه خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد  سایپایدک موفق شد برای سومین سال متوالی رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش به انتخاب دبیرخانه این کنفرانس کسب کند.

در این مراسم با اهدا لوح و تندیس از این شرکت تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش توسعه و تعالی خدمات پس از فروش و گارانتی و ارائه خدمات نوین در خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان از عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش بوده است.