ای کاش مسئولین بخش دولتی کمی گارانتی را جدی تر میگرفتند

شرکت سایپا یدک رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش اخذ کرد
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳
باید توانمندسازی شرکتهای خدمات پس از فروش در دستور کار دولت قرار گیرد
۱۳ خرداد, ۱۳۹۳

محمد طحان پور گفت نباید سال به سال تنها همایش تخصصی خدمات پس از فروش کوچک و کوچک شود و از سوی دیگر شرکتهای بدون پشتوانه در زمینه خدمات پس از فروش چاق تر شوند.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس رئیس اتحادیه لوازم خانگی در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی گفت من متاسفم که امروز باید اعلام کنم مسیری که در زمینه پشتوانه سازی خدمات پس از فروش دنبال شده مسیر درستی نبوده و امروز ما شاهد آن هستیم که بحران های زیادی بر سر خدمات پس از فروش کشور سایه افکنده است.

وی افزود متاسفانه در نیاز سنجی های امروز نگاه درستی تعریف نشده و به دنبال پیشرفت جامعه و نسل ها صنعت و اقتصاد مرتبط با خدمات پس از فروش رشد نداشته است.

طحان پور اضافه کرد بدترین اتفاق ممکن این است که ما هر سال به این گردهمایی می آییم و میبینیم صحبت های خوبی صورت میگیرد و مسئولان حاضر میشوند و قول هایی میدهند اما هنوز مشتریان ما از خدمات پس از فروش ناراضی هستند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت چرا باید به دلیل عدم وجود خدمات مناسب در گارانتی کالای ایرانی ما سهم مهمی از بازار را از دست بدهیم در حالیکه با وجود راهکارهای زیاد توجه کمتری به این حوزه میشود.

وی در پایان گفت نمیشود با تکیه بر ساختار نامطلوب منتظر شرایط مطلوب بود و شرکتها باید در شکل ارائه خدمات پس از فروش خود یک خانه تکانی اساسی انجام دهند.

لازم به ذکر است ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی با حضور چهره های فعال این عرصه در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .