تولید ملی بدون خدمات پس از فروش کاری بی‌ثمر است

تصاویر یازدهمین دوره کنفرانس
۱۱ شهریور, ۱۳۹۸
خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

سید محمدعلی امامی، دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تولید ملی بدون ارایه خدمات پس از فروش را کاری بی‌نتیجه دانست.

یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در ابتدای این برنامه سید محمدعلی امامی «دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران» گفت: حضور بیشتر شرکت‌کنندگان جدید در این کنفرانس نسبت به سال گذشته نشانه رویه رو به رشد آن است.
دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش ادامه داد: از آنجاکه این کنفرانس رویدادی ملی در این حوزه است، در تلاش است با مشارکت و همکاری بخش خصوصی، دانشگاه‌های کشور، اندیشمندان و پژوهشگران، اصناف، فعالان اقتصادی و صنعتگران زمینه‌های لازم برای رشد، پیشرفت و تعالی خدمات پس از فروش و پشتیبانی را در ایران فراهم آورده و از این رهاورد به رونق اقتصادی و تولید در کشور کمک نماید.
امامی یادآور شد: این کنفرانس هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه خدمات پس از فروش وظیفه دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای حمایت جدی از برگزاری کنفرانس خدمات پس از فروش انجام نداده است.
وی یادآور گردید، یازدهمین دوره کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با محوریت «بررسی چالشهای پیش روی گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران»، «بررسی تجربیات شرکت های موفق در این زمینه»، «راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در ایران» و «جایگاه مشتری مداری در خدمات پس از فروش» برگزار شده و تقدیر از فعالان دانشگاهی و صنفی این حوزه و همچنین انتخاب شرکت‌های برتر در این حوزه از جمله برنامه‌های این کنفرانس ملی است.