تجلیل از برترین‌ها در یازدهمین همایش خدمات پس از فروش

نگاه قانون‌گذار به خدمات پس از فروش
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸
راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌و‌کار
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران از تلاشگران، مدیران و پژوهشگران این حوزه قدردانی شد.

افتتاحیه یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با قدردانی از تلاشگران و پژوهشگران و مدیران در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسید

در انتهای مراسم افتتاحیه این کنفرانس به شرکت «خدمات پس از فروش مدیران خودرو» لوح اهتمام در خدمات پس از فروش و به شرکت «تخته فشرده ممتاز گلستان» تندیس شرکت برتر در خدمات پس از فروش اهدا گردید.

همچنین در ادامه با اهدای لوح تقدیر فعال حوزه خدمات پس از فروش در کشور به دکتر احمدرضا تهرانی، دکتر باقر باقریان کاسگری، سعید سرشار، محسن حکیمی اصل، مسعود کرمی، بهنام حیدری، آرش الیاسی، امیر کردمحله، امید حیدری و سیده سمیه امام، از ایشان تجلیل شد.