شایستگی مدیران خدمات پس از فروش

روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضایت مشتری
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

امید حیدری طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع شایستگی مدیران خدمات پس از فروش پرداخت.

یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این کنفرانس امید حیدری مقاله‌ای با عنوان «شایستگی مدیران خدمات پس از فروش» ارایه کرد. وی گفت: مدیران همواره نقش مهم و حیاتی در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. اثر مدیران برجسته در کسب درآمد، سود و موفقیت سازمانی، امروزه بخوبی در بسیاری از سازمان‌های موفق بارز و آشکار است. از سوی دیگر پاسخ سریع به تهدیدها و فرصت‌های عصر حاضر، مدیر را به عنوان منبعی حیاتی درحل مسائل در سازمان‌ها مطرح ساخته که بر این اساس نیاز سازمان‌ها به مدیران شایسته بیش از پیش آشکار شده است.

وی افزود: از طرفی سازمان‌های امروزی در محیطی کاملاً رقابتی که همراه با تحولات شگفت انگیز است باید اداره شوند. رویکرد نوین سازمان‌ها به سمت پویایی محیط، توسعه قابلیت‌های فردی و سازمانی و شناسایی افراد مستعد در پذیرش مسئولیت‌های مهم و خطیر است. در هزاره سوم میلادی و در دنیای پر تلاطم کسب‌و‌کار کنونی، سازمان‌ها در تلاش و رقابت‌اند تا شایسته‌ترین مدیران را به عنوان یک مزیت رقابتی، شناسایی، جذب و حفظ کنند.

حیدری ادامه داد: مشاغل مدیریتی نوعا پیچیده بوده و انجام موفقیت‌آمیز و اثربخش آن درسازمان، نیازمند مجموعه‌ای از شایستگی‌ها، مهارت‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌های خاص است. همچنین امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت زیادی برخوردار بوده و خریداران با توجه و دقت کامل در خدمات پس از فروش شرکت‌های مختلف و مقایسه بین آنها سعی دارند بهترین خرید و بیشترین رضایت را داشته باشند.