شایستگی مدیران خدمات پس از فروش

روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضايت مشتری
3 سپتامبر, 2019

امید حیدری طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع شایستگی مدیران خدمات پس از فروش پرداخت.

یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این کنفرانس امید حیدری مقاله‌ای با عنوان «شایستگی مدیران خدمات پس از فروش» ارایه کرد. وی گفت: مدیران همواره نقش مهم و حیاتی در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. اثر مدیران برجسته در کسب درآمد، سود و موفقیت سازمانی، امروزه بخوبی در بسیاري از سازمان‌هاي موفق بارز و آشکار است. از سوي دیگر پاسخ سریع به تهدیدها و فرصت‌هاي عصر حاضر، مدیر را به عنوان منبعی حیاتی درحل مسائل در سازمان‌ها مطرح ساخته که بر این اساس نیاز سازمان‌ها به مدیران شایسته بیش از پیش آشکار شده است.

وی افزود: از طرفی سازمان‌هاي امروزي در محیطی کاملاً رقابتی که همراه با تحولات شگفت انگیز است باید اداره شوند. رویکرد نوین سازمان‌ها به سمت پویایی محیط، توسعه قابلیت‌هاي فردي و سازمانی و شناسایی افراد مستعد در پذیرش مسئولیت‌هاي مهم و خطیر است. در هزاره سوم میلادي و در دنیاي پر تلاطم کسب‌و‌کار کنونی، سازمان‌ها در تلاش و رقابت‌اند تا شایسته‌ترین مدیران را به عنوان یک مزیت رقابتی، شناسایی، جذب و حفظ کنند.

حیدری ادامه داد: مشاغل مدیریتی نوعا پیچیده بوده و انجام موفقیت‌آمیز و اثربخش آن درسازمان، نیازمند مجموعه‌اي از شایستگی‌ها، مهارت‌ها، توانایی‌ها و ویژگی‌هاي خاص است. همچنین امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت زیادي برخوردار بوده و خریداران با توجه و دقت کامل در خدمات پس از فروش شرکت‌هاي مختلف و مقایسه بین آنها سعی دارند بهترین خرید و بیشترین رضایت را داشته باشند.