کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته رونمایی شد

برگزاری هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران
1 ژوئن, 2016
برگزاری نهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی
12 ژوئن, 2016

کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته تالیف مشترک سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری با مقدمه دکتر علی‌محمد گودرزی که توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده در هشتمین کنفرانس خدمات پس از فروش رونمایی شد.

در این مراسم علی‌محمد گودرزی مشاور وزیر صنعت و نویسنده مقدمه کتاب،سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری نویسندگان کتاب، دکتر هامون شریفی معاون سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، روسای اتحادیه ها و اصناف مرتبط و جمعی از فعالین این عرصه حضور داشته و از کتاب مذکور رونمایی کردند.
کتاب خدمات پس از فروش پیشرفته در نه فصل با موضوعات مروری بر خدمات پس از فروش،توسعه مفهوم ارتباط با مشتری،جایگاه قرارداد سطح سرویس در کیفیت خدمات پس از فروش،مدیریت ردیابی قطعات،بررسی تهدیدهای و فرصتها در برون سپاری خدمات پس از فروش،هزینه یابی چرخه تامین ،خدمات پس از فروش در شرکتهای چند ملیتی،مدیریت استراتژیک خدمات پس از فروش و بررسی حقوق خدمات پس از فروش منتشر شده است.
این کتاب با قیمت 7500 تومان در کتابفروشی های سراسر کشور در دسترس عموم است.