برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش

برگزاری نهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی
۲۳ خرداد, ۱۳۹۵
برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دهم مرداد سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور فعالان این عرصه افتتاح میگردد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس خدمات پس از فروش ،این همایش هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.

در این همایش محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه های بزرگ ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره های تامین ، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش شرکت ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بنابر این گزارش تقدیر از فعالین عرصه خدمات پس از فروش و معرفی شرکتهای فعال در این عرصه در کنار ارائه تجربیات و مقالات در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران از جمله برنامه های این کنفرانس ملی است
گفتنی است طی هشت دوره گذشته این کنفرانس بیش از صد مقاله و سخنرانی مرتبط در حوزه خدمات پس از فروش،رونمایی از دو جلد کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی با عنوان “مدیریت خدمات پس از فروش” تالیف سید صابر امامی و محمد ذاکری و “مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته” تالیف سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری و تقدیر از ۴۰ مدیر خدمات پس از فروش در این کنفرانس صورت گرفته است.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه آن لاین کنفرانس به نشانی www.sgiranconf.ir مراجعه کنند