برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران

برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش
۸ مرداد, ۱۳۹۶
اکنون این کنفرانس به مهمترین اتفاق در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شده است
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی دبیر همایش سید محمد علی امامی و حضور نمایندگان شرکت های مختلف افتتاح شد.

   به گزارش ستاد خبری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ، این کنفرانس هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.

   در این همایش  محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه های بزرگ ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره های تامین ، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش  در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش شرکت ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس علاوه بر حضور چهره های فعال عرصه خدمات پس از فروش، محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری، محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی و امیدی معاون مهندسی کیفیت ایساکو حضور داشتند. همچنین در این کنفرانس از چهره های فعال در حوزه خدمات پس از فروش در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر شد.

بابک زرودی، محسن کاشانی ، ناصر احمدی، سحر دلیاری، علیرضا مجیدی نیا، الهام رحیمی، آرش الیاسی و احسان خاقانی لوح های تقدیر و محمد طحان پور، مهدی باقری، داریوش داوری و مجتبی کاتب به نمایندگی از شرکت های خود تندیس این کنفرانس را دریافت کردند.