اکنون این کنفرانس به مهمترین اتفاق در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شده است

برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶
ورود تکنولوژی های جدید را به بازار باور کنیم
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

سید محمد علی امامی دبیر نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: بسیار خوشحالیم امروز در این مراسم، نهمین سال این کنفرانس و به تبع ان نهمین سال همراهی مشترک ما و شما رقم خورده است.طی ده سال گذشته این کنفرانس با فراز و نشیبهای گوناگونی روبرو بوده است که به حمد الله بسیاری از آنها را پشت سر گذاشتیم و امروز که خدمت شماییم به این میبالیم که طی این دوره، چراغ این کنفرانس با همراهی شما روشن مانده و این گردهمایی به مهمترین ایونت خدمات پس از فروش کشور بدل شده است.   

وی ادامه داد: موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی از آن دست موضوعاتی است که دوران های پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته است. از روزهایی که محصولات مختلف برای تبلیغات خود از ابزار خدمات پس از فروش بهره میبردند تا روزهایی که کارتهای خدمات پس از فروش داخل محصولات فایده ای نداشت.امروز اما این موضوع به عنوان یکی از ارکان اساسی کسب و کار مورد توجه قرار گرفته و بسیار خوشحالیم که این کنفرانس در طی مسیر توسعه علمی و پژوهشی خدمات پس از فروش و همچنین فرصت انتقال تجربیات مدیران ارشد و موفق این عرصه نقش ایفا کرده است.

 مهندس امامی تصریح کرد: ما طی دوره های گذشته این کنفرانس ۶۳ مقاله و سخنرانی کلیدی در اختیار مخاطبین خود قرارداده ایم.در کنار آن مسئولین بخش دولتی،  سازمان های زیر مجموعه قوه قضاییه و نمایندگان ملت در دوره های گوناگون کنفرانس حضور یافتند و از زاویه دید خود موضوعات مرتبط را گفتند و از زبان مدیران عزیز خدمات پس از فروش با حقایق پنهان این کسب و کار بیشتر آشنا شدند. ما موفق شدیم در قالب دو عنوان کتاب “مدیریت خدمات پس از فروش” و ” مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته” با همکاری انتشارات جهاد دانشگاهی جریان منابع آکادمیک در این زمینه را متحول کنیم و امروز به حمدالله این دو کتاب در جایگاه منابع دانشگاهی جای خود را در میان دانشجویان و اساتید باز کرده است. طی دوره های گذشته بیش از ۴۰۰ عنوان کد خبر در رسانه های عمومی متناظر با برگزاری این کنفرانس منتشر شده است که این هم باعث افتخار است چرا که دنباله ای از صحبت های داخل این کنفرانس در افکار عمومی مطرح و ارائه میشود.در هشت دوره گذشته از چندین چهره ارزشمند حوزه خدمات پس از فروش تقدیر کردیم و این سنت خوب تشکر در این دوره هم ادامه خواهد داشت و از این بابت بسیار خوشحالیم.

دبیر نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در پایان گفت: قصدم از این زیاده گویی ها این است که طی هشت دوره گذشته و این دوره کنفرانس با این رویکردها تنه عمر این کنفرانس تنومند شده و ان شالله امیدواریم از دوره بعدی کنفرانس یعنی دوره دهم با نگاهی جدیدتر،از فاز تثبیت وارد فاز تاثیر عمیق شویم.امیدوارم با یاری تک تک دوستان این مسیر طی شده چراغ راه آینده باشد و در اینجا صمیمانه استدعا دارم شما به عنوان صاحبان اصلی این تریبون وارد میدان شوید و همه جانبه کمک کنیم تا بتوانیم در اقتصاد کشور و بهبود کیفیت زندگی مردم عزیزمان موثرتر و عمیقتر اثرگذار باشیم.