ورود تکنولوژی های جدید را به بازار باور کنیم

اکنون این کنفرانس به مهمترین اتفاق در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شده است
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶
در آینده خدمات پس از فروش به خدمات همراه فروش تبدیل خواهد شد
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی ضمن سخنرانی در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: باید ورود تکنولوژی های جدید را در بازار و تجارت باور کنیم و از رفتارهای تقابل جویانه با تکنولوژی بپرهیزیم. روش صحیح ماندن در بازار به روز شدن است. من چقدر این رقیبم را دوست دارم که باعث شده من چرت نزنم و خودم را بروز و با کیفیت تر کنم.

وی گفت: بنده اعتقادی به رکود ندارم. چون مردم آنچه که کیفیت خوبی دارد و نیاز دارند را خریداری می کنند. ما همه چیز داریم اما باید بپذیریم که یک تولید کننده خوب  الزاما” یک فروشنده خوب نیست. امروزه مشکل ما در زمینه توزیع است. باید کمک کنیم که اینهایی که با روش های سنتی هستند از رده خارج بشوند. چون اینکار در آینده اتفاق خواهد افتاد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد:خوب های صنعت ما دارند خوب کار می کنند. آنهایی که کیفیت و خدمات ندارند آنها قیمتشان بالاست و دارند ضرر می دهند.

طحان پور ادامه داد: وضعیت خدمات پس از فروش ما به نسبت گذشته بسیار خوب شده است. البته هنوز جاهایی با ضعف روبرو هستیم. در ایران نسبت خدمات پس از فروش بد شرکت های خارجی به شرکت های داخلی بیشتر است.