اخبار کنفرانس گارانتی

آبان ۲۷, ۱۳۹۷

ثبت نام در یازدهمین کنفرانس ملی توسعه خدمات پس از فروش

علاقه مندان به حضور در یازدهمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و هشتمین مراسم تجلیل از فعالین حوزه خدمات پس از فروش در ایران و معرفی شرکتهای برتر خدمات پس از فروش، می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد به شیوه‌ی زیر اقدام نمایند.
آبان ۲۲, ۱۳۹۷

برترین‌های خدمات پس از فروش تجلیل شدند

کارشناسان و شرکت‌های برتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی دردهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تجلیل شدند.
آبان ۲۲, ۱۳۹۷

علیرضا داوودی: سهم رسانه‌های ایرانی در نجات از رکود اقتصادی اندک است

مدیر پایش فضای مجازی گفت: BBC با پروتکل ۱۹ ماده‌ای توانست بخشی از صنعت اروپا را در دوران رکود نجات دهد. در ایران نقش رسانه در این زمینه فقط ۳ درصد است.
آبان ۲۲, ۱۳۹۷

محمد‌باقر معتمد: اتحادیه‌ها می‌توانند بر کیفیت خدمات پس از فروش نظارت کنند

رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: نظارت بر حسن انجام خدمات پس از فروش اهمیت ویژه‌ای دارد و به اعتقاد من اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها صلاحیت انجام این کار را دارند.
آبان ۲۲, ۱۳۹۷

مهندس امامی: حمایت از خدمات پس از فروش وظیفه دولت است

دبیر دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: توجه به خدمات پس از فروش وظیفه دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای حمایت جدی از برگزاری کنفرانس خدمات پس از فروش انجام نداده است.
آبان ۱۴, ۱۳۹۷

برگزاری دهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی

دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دوشنبه  ۲۱ آبان در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری کنفرانس با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

کسانی که کار خدمات پس از فروش را انجام می دهند باید مهارتهای فردی زیادی داشته باشد

دکتر جواد الهی کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان آخرین سخنران در این کنفرانس به موضوع مهارتهای ارتباطی برای نیروهای خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: دنیای امروز دنیای تغییر است و تغییرات آنقدر زیاد است که ما را خسته می کند. تعهد به مشتری […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

بر روی کلمات مورد استفاده در برخورد با مشتری کار کرده ایم

محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری ضمن سخنرانی در این کنفرانس گفت: تمامی تلویزیونهایی که در فروشگاهها می بینید، اگر قاچاق نباشد حتما” تولید داخل خواهد بود. بنابراین بسیار بر روی کیفیت کار شده است چون برند خارجی  داریم عرضه می کنیم در مرحله آخر […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

از ابتدای امسال دو شیفت به ارائه خدمات پس از فروش پرداخته ایم

در ادامه این کنفرانس امیدی معاون مهندسی کیفیت ایساکو  به عنوان اولین سخنران در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با اشاره به تحقیقات گسترده صورت گرفته شده در زمینه خودرو در داخل و خارج از کشور، به نقش مشتری مداری در ارائه […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

برگزاری ۵ پنل تخصصی در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در نوبت عصر در حالی به کار خود ادامه داد که در آن ۵ پنل تخصصی در حوزه های مختلف خدمات پس از فروش برگزار گردید.   به گزارش خبرنگار نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

خدمات پس از فروش بصورتی نامحسوس در سند اقتصاد مقاومتی وجود دارد

دکتر محمد مهدی رادمند کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی سخنران نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با موضوع “خدمات پس از فروش و اقتصاد مقاومتی” بود که گفت: ما یک مطالبه ای داریم که چرا یک سند بالادستی مهم مثل […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

در آینده خدمات پس از فروش به خدمات همراه فروش تبدیل خواهد شد

حسین اسلامی قائم مقام شرکت فناپ دیگر سخنران نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این موضوع که سوالات در زمینه کسب و کار تغییر نکرده است افزود: امروزه فقط نگاه بازار تغییر پیدا کرده است. اگر دیدیم که در شرکتی فقط […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

ورود تکنولوژی های جدید را به بازار باور کنیم

محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی ضمن سخنرانی در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: باید ورود تکنولوژی های جدید را در بازار و تجارت باور کنیم و از رفتارهای تقابل جویانه با تکنولوژی بپرهیزیم. روش صحیح ماندن در بازار به […]
مرداد ۱۲, ۱۳۹۶

اکنون این کنفرانس به مهمترین اتفاق در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شده است

سید محمد علی امامی دبیر نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: بسیار خوشحالیم امروز در این مراسم، نهمین سال این کنفرانس و به تبع ان نهمین سال همراهی مشترک ما و شما رقم خورده است.طی ده سال […]
مرداد ۸, ۱۳۹۶

برگزاری نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دهم مرداد سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور فعالان این عرصه افتتاح میگردد. به گزارش ستاد خبری کنفرانس خدمات پس از فروش ،این همایش هر ساله به منظور تبیین جایگاه […]
خرداد ۲۳, ۱۳۹۵

برگزاری نهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی

نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران خرداد ماه سال آتی در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت […]
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵

کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته رونمایی شد

کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته تالیف مشترک سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری با مقدمه دکتر علی‌محمد گودرزی که توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده در هشتمین کنفرانس خدمات پس از فروش رونمایی شد.
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵

برگزاری هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران

هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران یازدهم خرداد ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی دبیر همایش سید محمد علی امامی افتتاح شد.  به گزارش ستاد خبری هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و […]
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵

مشاور وزیر صنعت عنوان کرد: برگزاری این کنفرانس از جنس مشتری مداری است

علی‌محمد گودرزی مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت در این همایش با ابراز خرسندی از برگزاری مداوم این کنفرانس گفت: برگزاری این کنفرانس از جنس مشتری مداری است و من  بسیار خوشحالم که آقای امامی باز هم توانستند این کنفرانس را راه اندازی و اداره کنند. شاید تعداد شرکت های حاضر […]
خرداد ۱۲, ۱۳۹۵

رئیس اتحادیه شوفاژ و تهویه: خدمات پس از فروش زیر مجموعه حقوق شهروندی است

محمد باقر معتمد رئیس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع  با سخنرانی در هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران درخصوص حقوق شهروندی در خدمات پس از فروش گفت: خدمات پس از فروش زیر مجموعه حقوق شهروندی است و حقوق شهروندی یکی از مهم ترین […]