اخبار کنفرانس گارانتی

3 سپتامبر, 2019

شایستگی مدیران خدمات پس از فروش

امید حیدری طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع شایستگی مدیران خدمات پس از فروش پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضايت مشتری

الهام حسنی طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضايت مشتري پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

بررسی خدمات پس از فروش در تثبیت جایگاه برند

ایرج فلاح خورشیدی طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع بررسی خدمات پس از فروش در تثبیت جایگاه برند پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

راهکارهای ارتباط با مشتری در حوزه خدمات پس از فروش

باقریان کاسگری طی مقاله‌ای به موضوع «راهکارهای ارتباط با مشتری در حوزه خدمات پس از فروش» پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان

دکتر یوسف بالو طی سخنانی در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌و‌کار

معاون توسعه ارتباطات تجاری مبین‌وان کیش طی مقاله‌ای به راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌و‌کار پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

تجلیل از برترین‌ها در یازدهمین همایش خدمات پس از فروش

در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران از تلاشگران، مدیران و پژوهشگران این حوزه قدردانی شد.
3 سپتامبر, 2019

نگاه قانون‌گذار به خدمات پس از فروش

مدیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان تعزیرات یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع «نگاه قانون‌گذار به خدمات پس از فروش» پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

نقش رضایت‌مندی مشتریان در سودآوری کالا و خدمات

رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به نقش رضایت‌مندی مشتریان در سودآوری کالا و خدمات پرداخت.
3 سپتامبر, 2019

اهمیت بحث محتوا در خدمات پس از فروش

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران بر اهمیت بحث محتوا در خدمات پس از فروش تاکید کرد.
3 سپتامبر, 2019

خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است

رئيس انجمن صنفي لوازم صوتي و تصويري در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است
3 سپتامبر, 2019

تولید ملی بدون خدمات پس از فروش کاری بی‌ثمر است

مهندس امامی، دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تولید ملی بدون ارایه خدمات پس از فروش را کاری بی‌نتیجه دانست.
18 نوامبر, 2018

ثبت نام در یازدهمین کنفرانس ملی توسعه خدمات پس از فروش

علاقه مندان به حضور در یازدهمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و هشتمین مراسم تجلیل از فعالین حوزه خدمات پس از فروش در ایران و معرفی شرکتهای برتر خدمات پس از فروش، می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد به شیوه‌ی زیر اقدام نمایند.
13 نوامبر, 2018

برترین‌های خدمات پس از فروش تجلیل شدند

کارشناسان و شرکت‌های برتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی دردهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تجلیل شدند.
13 نوامبر, 2018

علیرضا داوودی: سهم رسانه‌های ایرانی در نجات از رکود اقتصادی اندک است

مدیر پایش فضای مجازی گفت: BBC با پروتکل 19 ماده‌ای توانست بخشی از صنعت اروپا را در دوران رکود نجات دهد. در ایران نقش رسانه در این زمینه فقط 3 درصد است.
13 نوامبر, 2018

محمد‌باقر معتمد: اتحادیه‌ها می‌توانند بر کیفیت خدمات پس از فروش نظارت کنند

رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: نظارت بر حسن انجام خدمات پس از فروش اهمیت ویژه‌ای دارد و به اعتقاد من اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها صلاحیت انجام این کار را دارند.
13 نوامبر, 2018

مهندس امامی: حمایت از خدمات پس از فروش وظیفه دولت است

دبیر دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: توجه به خدمات پس از فروش وظیفه دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای حمایت جدی از برگزاری کنفرانس خدمات پس از فروش انجام نداده است.
5 نوامبر, 2018

برگزاری دهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی

دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دوشنبه  21 آبان در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری کنفرانس با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و […]
3 آگوست, 2017

کسانی که کار خدمات پس از فروش را انجام می دهند باید مهارتهای فردی زیادی داشته باشد

دکتر جواد الهی کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان آخرین سخنران در این کنفرانس به موضوع مهارتهای ارتباطی برای نیروهای خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: دنیای امروز دنیای تغییر است و تغییرات آنقدر زیاد است که ما را خسته می کند. تعهد به مشتری […]
3 آگوست, 2017

بر روی کلمات مورد استفاده در برخورد با مشتری کار کرده ایم

محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری ضمن سخنرانی در این کنفرانس گفت: تمامی تلویزیونهایی که در فروشگاهها می بینید، اگر قاچاق نباشد حتما” تولید داخل خواهد بود. بنابراین بسیار بر روی کیفیت کار شده است چون برند خارجی  داریم عرضه می کنیم در مرحله آخر […]