12 شهریور, 1398
امید حیدری طی مقالهای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع شایستگی مدیران خدمات پس از فروش پرداخت.
12 شهریور, 1398
الهام حسنی طی مقالهای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع روشهای مختلف اندازهگیری رضايت مشتري پرداخت.
12 شهریور, 1398
ایرج فلاح خورشیدی طی مقالهای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع بررسی خدمات پس از فروش در تثبیت جایگاه برند پرداخت.
12 شهریور, 1398
باقریان کاسگری طی مقالهای به موضوع «راهکارهای ارتباط با مشتری در حوزه خدمات پس از فروش» پرداخت.
12 شهریور, 1398
دکتر یوسف بالو طی سخنانی در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان پرداخت.
12 شهریور, 1398
معاون توسعه ارتباطات تجاری مبینوان کیش طی مقالهای به راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسبوکار پرداخت.
12 شهریور, 1398
در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران از تلاشگران، مدیران و پژوهشگران این حوزه قدردانی شد.
12 شهریور, 1398
مدیر حمایت از حقوق مصرفکنندگان سازمان تعزیرات یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع «نگاه قانونگذار به خدمات پس از فروش» پرداخت.
12 شهریور, 1398
رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به نقش رضایتمندی مشتریان در سودآوری کالا و خدمات پرداخت.
12 شهریور, 1398
مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران بر اهمیت بحث محتوا در خدمات پس از فروش تاکید کرد.
12 شهریور, 1398
رئيس انجمن صنفي لوازم صوتي و تصويري در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است
12 شهریور, 1398
مهندس امامی، دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران
تولید ملی بدون ارایه خدمات پس از فروش را کاری بینتیجه دانست.
27 آبان, 1397
علاقه مندان به حضور در یازدهمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و هشتمین مراسم تجلیل از فعالین حوزه خدمات پس از فروش در ایران و معرفی شرکتهای برتر خدمات پس از فروش، میتوانند برای ثبت نام در این رویداد به شیوهی زیر اقدام نمایند.
22 آبان, 1397
کارشناسان و شرکتهای برتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی دردهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تجلیل شدند.
22 آبان, 1397
مدیر پایش فضای مجازی گفت: BBC با پروتکل 19 مادهای توانست بخشی از صنعت اروپا را در دوران رکود نجات دهد. در ایران نقش رسانه در این زمینه فقط 3 درصد است.
22 آبان, 1397
رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: نظارت بر حسن انجام خدمات پس از فروش اهمیت ویژهای دارد و به اعتقاد من اتاقهای اصناف و اتحادیهها صلاحیت انجام این کار را دارند.
22 آبان, 1397
دبیر دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: توجه به خدمات پس از فروش وظیفه دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای حمایت جدی از برگزاری کنفرانس خدمات پس از فروش انجام نداده است.
14 آبان, 1397
دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دوشنبه 21 آبان در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری کنفرانس با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و […]
12 مرداد, 1396
دکتر جواد الهی کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان آخرین سخنران در این کنفرانس به موضوع مهارتهای ارتباطی برای نیروهای خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: دنیای امروز دنیای تغییر است و تغییرات آنقدر زیاد است که ما را خسته می کند. تعهد به مشتری […]
12 مرداد, 1396
محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری ضمن سخنرانی در این کنفرانس گفت: تمامی تلویزیونهایی که در فروشگاهها می بینید، اگر قاچاق نباشد حتما” تولید داخل خواهد بود. بنابراین بسیار بر روی کیفیت کار شده است چون برند خارجی داریم عرضه می کنیم در مرحله آخر […]