اخبار کنفرانس گارانتی

۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

شایستگی مدیران خدمات پس از فروش

امید حیدری طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع شایستگی مدیران خدمات پس از فروش پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضایت مشتری

الهام حسنی طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع روش‌های مختلف اندازه‌گیری رضايت مشتري پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

بررسی خدمات پس از فروش در تثبیت جایگاه برند

ایرج فلاح خورشیدی طی مقاله‌ای در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع بررسی خدمات پس از فروش در تثبیت جایگاه برند پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

راهکارهای ارتباط با مشتری در حوزه خدمات پس از فروش

باقریان کاسگری طی مقاله‌ای به موضوع «راهکارهای ارتباط با مشتری در حوزه خدمات پس از فروش» پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان

دکتر یوسف بالو طی سخنانی در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌و‌کار

معاون توسعه ارتباطات تجاری مبین‌وان کیش طی مقاله‌ای به راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در توسعه کسب‌و‌کار پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

تجلیل از برترین‌ها در یازدهمین همایش خدمات پس از فروش

در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران از تلاشگران، مدیران و پژوهشگران این حوزه قدردانی شد.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

نگاه قانون‌گذار به خدمات پس از فروش

مدیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان تعزیرات یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به موضوع «نگاه قانون‌گذار به خدمات پس از فروش» پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

نقش رضایت‌مندی مشتریان در سودآوری کالا و خدمات

رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران به نقش رضایت‌مندی مشتریان در سودآوری کالا و خدمات پرداخت.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

اهمیت بحث محتوا در خدمات پس از فروش

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران بر اهمیت بحث محتوا در خدمات پس از فروش تاکید کرد.
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است

رئيس انجمن صنفي لوازم صوتي و تصويري در یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: خدمات پس از فروش در ایران تبدیل به بیزنس شده است
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

تولید ملی بدون خدمات پس از فروش کاری بی‌ثمر است

مهندس امامی، دبیر یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تولید ملی بدون ارایه خدمات پس از فروش را کاری بی‌نتیجه دانست.
۲۷ آبان, ۱۳۹۷

ثبت نام در یازدهمین کنفرانس ملی توسعه خدمات پس از فروش

علاقه مندان به حضور در یازدهمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و هشتمین مراسم تجلیل از فعالین حوزه خدمات پس از فروش در ایران و معرفی شرکتهای برتر خدمات پس از فروش، می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد به شیوه‌ی زیر اقدام نمایند.
۲۲ آبان, ۱۳۹۷

برترین‌های خدمات پس از فروش تجلیل شدند

کارشناسان و شرکت‌های برتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی دردهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تجلیل شدند.
۲۲ آبان, ۱۳۹۷

علیرضا داوودی: سهم رسانه‌های ایرانی در نجات از رکود اقتصادی اندک است

مدیر پایش فضای مجازی گفت: BBC با پروتکل ۱۹ ماده‌ای توانست بخشی از صنعت اروپا را در دوران رکود نجات دهد. در ایران نقش رسانه در این زمینه فقط ۳ درصد است.
۲۲ آبان, ۱۳۹۷

محمد‌باقر معتمد: اتحادیه‌ها می‌توانند بر کیفیت خدمات پس از فروش نظارت کنند

رییس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: نظارت بر حسن انجام خدمات پس از فروش اهمیت ویژه‌ای دارد و به اعتقاد من اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها صلاحیت انجام این کار را دارند.
۲۲ آبان, ۱۳۹۷

مهندس امامی: حمایت از خدمات پس از فروش وظیفه دولت است

دبیر دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: توجه به خدمات پس از فروش وظیفه دولت است اما متاسفانه هنوز اقدامی برای حمایت جدی از برگزاری کنفرانس خدمات پس از فروش انجام نداده است.
۱۴ آبان, ۱۳۹۷

برگزاری دهمین کنفرانس خدمات پس از فروش و پشتیبانی

دهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دوشنبه  ۲۱ آبان در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود. به گزارش ستاد خبری کنفرانس با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و […]
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

کسانی که کار خدمات پس از فروش را انجام می دهند باید مهارتهای فردی زیادی داشته باشد

دکتر جواد الهی کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان آخرین سخنران در این کنفرانس به موضوع مهارتهای ارتباطی برای نیروهای خدمات پس از فروش پرداخت و گفت: دنیای امروز دنیای تغییر است و تغییرات آنقدر زیاد است که ما را خسته می کند. تعهد به مشتری […]
۱۲ مرداد, ۱۳۹۶

بر روی کلمات مورد استفاده در برخورد با مشتری کار کرده ایم

محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری ضمن سخنرانی در این کنفرانس گفت: تمامی تلویزیونهایی که در فروشگاهها می بینید، اگر قاچاق نباشد حتما” تولید داخل خواهد بود. بنابراین بسیار بر روی کیفیت کار شده است چون برند خارجی  داریم عرضه می کنیم در مرحله آخر […]