هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران خرداد ماه سال آتی در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاربردی مرتبط را در دستور کار خود قرار داده است.همچنین تقدیر از فعالین دانشگاهی و صنفی این حوزه از جمله برنامه های این کنفرانس ملی است.
سید صابر امامی کارشناس حوزه خدمات پس از فروش و مولف کتاب دانشگاهی "مدیریت خدمات پس از فروش" در گفت و گویی با رادیو اقتصاد به بیان ابعاد موضوع خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران پرداخت.
مشاور وزیر صنعت با تاکید بر اینکه هم اکنون علائم رونق در اقتصاد کشور در حال نمایان شدن است، گفت: از مهمترین اقدامات دولت یازدهم بازگشت اعتماد به بازار و ایجاد بیش از 70 درصد انضباط مالی و ارسال این پیام به جهان که ایران کشوری اهل صلح و دوستی است،میباشد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
توسعه آموزش های مهارتی، رعایت اخلاق حرفه ای و اعتماد سازی گام های موثر در رونق تولید ملی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در هفتمین نشست خدمات پس از فروش توسعه آموزش های مهارتی، رعایت اخلاق حرفه ای و اعتماد سازی را گام های موثر در رونق تولید ملی و اقتصاد کشور عنوان نمود.
به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور با تأکید بر توسعه فرهنگ مسئولیت اجتماعی در بخش خصوصی و دولتی، اذعان نمود: نوآوری و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان مستلزم شروع تغییر دیدگاه های ذهنی خودمان در نگاه مسئولیت اجتماعی می باشد.
در دنیای امروز چیزی به نام فروش به آن شکلی که ما می شناسیم وجود ندارد، بلکه بازاریابی وجود دارد.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دکتر مسعود سعیدی کارشناس و مشاور در ارائه خدمات پس از فروش در سخنرانی با عنوان "نقش خدمات پس از فروش در توسعه کسب و کار" در هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: متاسفانه مدیران و مسئولان در افتتاحیه مجالس و کنفرانس ها صحبت می کنند و می روند و مباحث علمی پس از آن را دنبال نمیکنند وچیزی یاد نمی گیرند ، پس باید وضعیت کنونی اینگونه آشفته باشد.
خدمات یعنی فروش کالای نامحسوس و مشتری هم در حقیقت با خرید خدمات لذت می خرد.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران دکتر وهاب آقایی کارشناس و مشاور در ارائه خدمات پس از فروش در سخنرانی با عنوان "خدمات پس از فروش مقوله ای نو در بازاریابی" در هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: در گذشته وقتی دوره صنعتی شکل می گرفت، ما از مصرف محوری شروع کردیم و امروزه به مشتری محوری رسیده ایم. بنابراین امروزه مشتری موضوع بازار است.
وی در خصوص نقش خدمات در نگه داشتن مشتری گفت: در تحقیقاتی که یکی از شرکت های خودرو سازی بر روی میزان کیفیت محصولات و کیفیت خدمات پس از فروش انجام داد، به این نتیجه رسید که اگر کیفیت محصولات خوب بوده و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش نیز خوب باشد 97 درصد مشتریان به آن شرکت برمی گردند. درصورتی که کیفیت محصولات خوب باشد و کیفیت خدمات پس از فروش بد باشد تنها 31 در صد مشتریان به سوی شرکت بر می گردند و نکته قابل تامل اینکه اگر کیفیت محصولات بد باشد ولی کیفیت خدمات پس از فروش خوب باشد 67 درصد مشتریان به شرکت بازمیگردند و این تحقیق نشان میدهد خدمات مهمتر از کیفیت محصولات است.
شرکت ها میتوانند با سرمایه گزاری موثر در حوزه خدمات پس از فروش توسعه کسب و کار خود را "گارانتی" کنند.
سید صابر امامی در حاشیه هفتمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی گفت : بی شک فرصت خدمات پس از فروش در توسعه کسب و کارهای امروز نقش کلیدی دارد و میتوان از آن به عنوان برتری استراتژیک در عرصه بازار بهره جست.
از هشت چهره فعال در حوزه خدمات پس از فروش در هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر شد.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس ،این مراسم هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.
صنف لوازم خانگی یک صنف زنده است که برای موفقیت در آن باید به روز باشیم.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران طحان پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی با سخنرانی در هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: تلاش در اتحادیه لوازم خانگی حرکت به سمت توسعه خدمات پس از فروش است که این نیاز کلیدی بدون تلاش همگانی میسر نمیشود.
خدمات پس از فروش را باید ابتدا از محصول شروع کرد. اگر محصولی ویژگی های رضایت مشتری را نداشته باشد ، در حقیقت چیزی تولید نشده است.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران معتمد رئیس اتحادیه شوفاژ و تهویه مطبوع با سخنرانی در هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با ارائه این مطلب افزود: یکی از ویژگی های مهم محصولات این است که مشتری نتواند بدون آن محصول زندگی کند. اگر اینگونه باشد ما می گوییم که محصول خوبی داشته ایم. امروزه تکنولوژی های نوین بسیاری از ویژگی های خدمات پس از فروش را به چالش کشیده است.
هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با سخنرانی و خیر مقدم دبیر همایش افتتاح شد.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران سید محمد علی امامی دبیر هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گفت: امسال شاهد این هستیم که بزرگان زیادی در حوزه خدمات پس از فروش در این کنفرانس حضور دارند که باعث خوشحالی ما است.
وی ادامه داد: در سال گذشته برای اولین بار این کنفرانس در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و در انتها بسیاری از شرکت کنندگان از برگزاری این کنفرانس در این مکان، استقبال کردند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا امسال هم این کنفرانس در این محل برگزار شود.
هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران خرداد ماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی دبیر همایش سید محمد علی امامی افتتاح شد.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ،این کنفرانس هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.
هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران ششم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاربردی مرتبط را در دستور کار خود قرار داده است.همچنین تقدیر از فعالین دانشگاهی و صنفی این حوزه از جمله برنامه های این کنفرانس ملی میباشد
لازم به ذکر است طی شش دوره گذشته برگزاری این کنفرانس بیش از 90 مقاله و سخنرانی کاربردی در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.ارائه گزارش عملکرد بخش دولتی توسط نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان،ارائه راهبردهای اجرایی رفع مشکلات قانونی و تبیین آن توسط نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی و همچنین هم اندیشی مدیران بخش خصوصی و طرح معضلات و کاستی ها در عرصه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از جمله برنامه های اجرا شده این کنفرانس در دوره های پیشین خود بوده است.
گفتنی است در دوره گذشته این کنفرانس برای اولین بار از نخستین کتاب دانشگاهی در حوزه خدمات پس از فروش که با مشارکت دبیرخانه کنفرانس و انتشارات جهاد دانشگاهی به قلم سید صابر امامی و محمد ذاکری تالیف شده بود رونمایی شد.
یکی از ویژگی های حمایت از تولید، خدمات پس از فروش است. در هر کاری اگر الگوی مصرف کننده بصورت و استاندارد رعایت نشود آن تولید ناقص است. باید الگوی مصرف رعایت شود تا تولید ناقص نباشد. در وهله اول باید فکری اساسی برای خدمات پس از فروش کرد تا مردم راحت خرید کنند.
قاسم نوده فراهانی رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی تهران در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان مطلب فوق افزود: اگر شما بروید و یک ماشین آلاتی را تولید کنید که در روزهای اول این ماشین آلات نیاز به تصحیح و یا تعمیری داشته باشد و اگر اینگونه نباشد از کار خواهد افتاد، اینجاست که که خدمات پس از فروش معنی خودش را پیدا خواهد کرد. بنابراین خدمات پس از فروش از لحاظ امکانات ، تهیه قطعات و هم از لحاظ فنی بسیار مهم است و باید در نظر تولید کنندگان و عرضه کننده ها قرار گیرد.
اعتمادسازی را باید به عنوان مهمترین دغدغه در حوزه گارانتی و خدمات پس از فروش کشور در نظر گرفت و به عنوان یک اصل باید به آن توجه داشت.
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: سیاست های اقتصادی در حوزه خدمات پس از فروش در ایران در سالهای گذشته شکست خورده و این مسئله باعث اعتماد زدایی از مردم شده است. مردم دیگر به شرکتهای گارانتی و خدمات پس از فروش اعتماد ندارند و تلاش می کنند تا خودشان را درگیر این شرکتها نکنند در صورتی که خدمات پس از فروش حق آنان است و برای برطرف شدن این اعتمادزدایی باید کاری کنیم .
خدمات پس از فروش یعنی اگر جنسی خریداری و خراب شد کسی باشد که پاسخگو باشد .
عباس سماواتی رئیس اتحادیه لاستیک، روغن، فیلترسازان، فیلتر فروشان و پنچرگیران تهران در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان مطلب فوق افزود: مشکل ما بیشتر درزمینه خدمات پس از فروش مربوط به کالا های وارداتی است . در تولید داخلی خدمات پس از فروش داریم. عده ای هم هستند که شفاف کار می کنند ولی درمورد واردات بدلیل تحریم ها و اینکه از طرف دولت بررسی لازم صورت نمی گیرد، ما بسیار دچار مشکل می شویم. وی ادامه داد: ترخیص کار با اسم خودش کالا وارد می کند، بنابراین آن کالا خدمات پس از فروش ندارد و کیفیت آن هم بد است. اگر به مصرف کننده خسارت وارد شود کسی پاسخگو نیست زیرا اتحادیه نمی داند این کالای وارداتی را چه کسی آورده ، متاسفانه برخی تجار نیز به خاطر مالیات و 9 درصد ارزش افزوده ، کالاها را به نام خودشان وارد نمی کنند.
قبل از اینکه به فکر آموزش مشتری باشیم باید به تولید کننده آموزش داد تا کالاهای کیفی با قیمت مناسب ارائه دهد. تولید کالاهایی با کیفیت مناسب قطعا" آغاز چرخه سالم اقتصادی در کشور است .
سید محمد حسین میرمحمدی نماینده مردم طالقان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: کالاهایی که برای مصرف کننده تهیه می شود باید برمبنای نیاز آنان باشد و خارج از نیاز و خواست مشتری نباشد. بخشی مهمی از کارکرد خدمات پس از فروش آن است که می تواند مکمل کالا باشد وبدون آن کالا ناقص است. خدمات پس از فروش کمک به ارتباط دوطرفه بین مصرف کننده و تولید کننده است و به بهبود این ارتباط می پردازد تا ایرادهای یک کالا را کشف و برطرف شود.
در شرایط کنونی اگر یک نفر لوازم خانگی و یا خودرو خریداری کند ، خدمات پس از فروش آن از خرید خود جنس مهمتر است. در فضای کنونی بازار که بیشتر اجناس بازار را اجناس وارداتی چینی تشکیل می دهند و کم و بیش برای مصرف کنندگان مشکل آفرین هستند ، بنابراین خدمات پس از فروش از خرید کالا مهمتر است.
محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه موتور و دوچرخه تهران در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: اگر یک تولید کننده و سرمایه گذار خدمات پس از فروش کالا را تقبل نکند موجب سرگردانی مردم و مصرف کنندگان می شوند.
کیفیت خدمات را بیشتر کنیم تا مشتریان دنبال کالاهایی نروند که برای جوانان کشورهای دیگر اشتغالزایی کنند در حالی که قشر جوان ما با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می کند.
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: مسئله ای که می تواند باعث جلب مشتری و افزایش اعتماد در خرید کالا کند، بحث پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. برخی از کالاهای خارجی که مونتاژخوبی هم ندارند باعث سلب اعتماد از مشتریان گردیده اند. ما باید بتوانیم کالاهای بیشتری که خدمات پس از فروش و پشتیبانی لازم را دارد را خریداری کنیم و به مشتریان بفروشیم.
امروزه نیازمند به هوشمندی در زمینه اقتصاد کشور هستیم. بنابراین در تولید و خدمات کم نگذاریم تا سود سرشاری روانه کشور کنیم.
سید مهدی میر مهدی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفتگو با ستاد خبری هفتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با بیان این مطلب افزود: ما در صنف خودمان متاسفانه فقط یک یا دو شرکت داخلی را داریم که تولید دارند و البته که بسیار کم است. همین یک یا دو شرکت هم بدلیل مشکلات فراوانی که برایشان ایجاد شد، خدماتشان را برداشته اند. در قسمت فناوران یارانه و در قسمت خدمات پس از فروش ما با واردات و شرکت های خارجی روبرو هستیم.
بی شک در مقطع کنونی اقتصاد مقامتی شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور به صورت زیر بنایی است؛ و یکی از مهم ترین ارکان آن اتکا به توان شرکت های خدمات پس از فروش است.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس سید صابر امامی یکی از نویسندگان کتاب مدیریت خدمات پس از فروش در مراسم رونمایی از کتاب مدیریت خدمات پس از فروش گفت ورود به مباحث آکادمیک و دانشگاهی در ایجاد تحول در ساختار خدمات پس از فروش کشور یک راهبرد اساسی است و امید است شرکتها و فعالان این حوزه به کمک دانشگاهیان بیایند تا با تلفیق تجربیات و ساختارهای آکادمیک امیدوار باشیم به زودی تحولی عمیق را در این زمینه نظاره کنیم.
وی افزود گارانتی و خدمات پس از فروش به عنوان یکی از مولفه های تاثیر گذار صنعت و تجارت می تواند سهم شایسته ای در توسعه کشور داشته باشد؛ استاندارد سازی و محصولات و ارائه محصول ایرانی با کیفیت تضمین شده از یک سو و ایجاد سازو کار خدمات پس از فروش از سوی دیگر می تواند موجب تغییر ذائقه مردم از مصرف کالا و خدمات خارجی به بهره گیری از تولیدات و خدمات داخلی گردد؛ فرهنگ سازی در ارائه کالا و خدمات مطلوب و مشتری مداری از جمله اقداماتی است که می توان در محقق شدن شعار امسال که توامان در بردارنده دو مقوله تمدن ساز اقتصاد و فرهنگ است، صورت پذیرد.
امامی اضافه کرد بهره مندی ازتجارب جهانی و دانش روز در گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند علاوه بر ایجاد رضایتمندی مشتری در بازار داخلی، راهی به سوی افزایش سهم شرکت های تجاری و صنایع ایرانی از بازارهای خارجی ایجاد نماید.
وی افزود بررسی عالمانه و کارشناسانه موانع موجود و راه کار های بر طرف نمودن آن در توسعه خدمات پس از فروش و همچنین خلاء های قانونی و ارائه پیشنهاد به قوه تقنینی کشور ا ز جمله کارکردهایی است که چنین همایش ها و نشست هایی می تواند داشته باشند.
نمیتوان امیدوار بود که به خودی خود توسعه خدمات پس از فروش در شرکت های خدمات دهنده اتفاق بیفتد.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس حمید رضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفهای تهران در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی با تاکید بر این که به خدمات قبل از فروش نیز باید توجه کافی شود، افزود: حتی اگر به قبل از تولید برگردیم، باید بحث آموزش و تقویت زیر ساختهای فنی عوامل موثر بر ارائه خدمات پس از فروش را نیز جدی بگیریم چرا که اگر در این پشتوانه سازی اشکالاتی وجود داشته باشد، خود به خود محصول نهایی سالم، مرغوب و با کیفیت نخواهد بود.
وی در ادامه فرآیند تولید را به یک زنجیره تشبیه کرد و افزود:اگر چرخه تولید تا مصرف را به شکل یک زنجیره در نظر بگیریم خواهیم دید که همه حلقه های این زنجیر به هم مرتبط است و اگر یک حلقه یا بخش نادیده گرفته شود، این ارتباط منفصل خواهد شد.
وی افزود اگر به خواسته های مشتریان توجه کنیم و اجازه دهیم درباره اشکالات کالای تولیدی اظهار نظر کنند، خیلی از مشکلات تولیدات بعدی برطرف خواهد شد.
خانپور با تاکید بر این که اجازه نداریم کالاهای بی کیفیت و کم کیفیت در بازار ارائه کنیم افزود باید کالای تولیدی را عیب یابی کرد و دید مشکل به وجود آمده از کجاست تا با توجه به خط آخر تولید و توجه به رضایت مشتری، بتوانیم کالای کیفی و مرغوب تولید کنیم .
محمد طحان پور گفت نباید سال به سال تنها همایش تخصصی خدمات پس از فروش کوچک و کوچک شود و از سوی دیگر شرکتهای بدون پشتوانه در زمینه خدمات پس از فروش چاق تر شوند.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس رئیس اتحادیه لوازم خانگی در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی گفت من متاسفم که امروز باید اعلام کنم مسیری که در زمینه پشتوانه سازی خدمات پس از فروش دنبال شده مسیر درستی نبوده و امروز ما شاهد آن هستیم که بحران های زیادی بر سر خدمات پس از فروش کشور سایه افکنده است.
وی افزود متاسفانه در نیاز سنجی های امروز نگاه درستی تعریف نشده و به دنبال پیشرفت جامعه و نسل ها صنعت و اقتصاد مرتبط با خدمات پس از فروش رشد نداشته است.
طحان پور اضافه کرد بدترین اتفاق ممکن این است که ما هر سال به این گردهمایی می آییم و میبینیم صحبت های خوبی صورت میگیرد و مسئولان حاضر میشوند و قول هایی میدهند اما هنوز مشتریان ما از خدمات پس از فروش ناراضی هستند.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت چرا باید به دلیل عدم وجود خدمات مناسب در گارانتی کالای ایرانی ما سهم مهمی از بازار را از دست بدهیم در حالیکه با وجود راهکارهای زیاد توجه کمتری به این حوزه میشود.
وی در پایان گفت نمیشود با تکیه بر ساختار نامطلوب منتظر شرایط مطلوب بود و شرکتها باید در شکل ارائه خدمات پس از فروش خود یک خانه تکانی اساسی انجام دهند.
لازم به ذکر است ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی با حضور چهره های فعال این عرصه در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .
سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک) رتبه برتر ارائه خدمات پس از فروش در کشور را در ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی کسب کرد.
به گزارش ستاد خبر کنفرانس در مراسم آغازین ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی که با حضور فعالین بخش خصوصی و دولتی در زمینه خدمات پس از فروش در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد سایپایدک موفق شد برای سومین سال متوالی رتبه برتر را در ارائه خدمات پس از فروش به انتخاب دبیرخانه این کنفرانس کسب کند.
در این مراسم با اهدا لوح و تندیس از این شرکت تقدیر به عمل آمد.
بنا بر این گزارش توسعه و تعالی خدمات پس از فروش و گارانتی و ارائه خدمات نوین در خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان از عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان ممتاز در خدمات پس از فروش بوده است.
موضوع خدمات پس از فروش یک موضوع ملی است و نمیتوان با تکروی و نگاه بازاری منتظر توسعه و تحول آن در کشور بود.
به گزارش ستاد خبری کنفرانس سید محمد علی امامی دبیر اجرایی ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران در مراسم آغازین این کنفرانس با اشاره به تلاش یک ساله عوامل اجرایی در برگزاری این کنفرانس گفت بی شک موضوع خدمات پس از فروش بدون پشتوانه سازی از سوی شرکتهای پیشرو و انتقال دانش از طریق همین مراسم ها در سطح کلان اقتصاد و صنعت محقق نخواهد شد
وی افزود متاسفانه نگاه به خدمات پس از فروش در برخی شرکتها به سمت استفاده ابزاری از خدمات پس از فروش به عنوان عامل تبلیغات سطحی حرکت کرده است که در صورت مداوم بودن این مسیر نمیتوان به اعتماد مشتریان به این بازار خوشبین بود.
امامی اضافه کرد خوشبختانه امروز مشتریان ایرانی با حدود حقوق قانونی خود به عنوان مصرف کننده بیشتر آشنا شده اند و این شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش هستند که میتوانند با ارائه خدمات پس از فروش و ایجاد رضایتمندی مشتریان فرصت کسب بازارهای بزرگتر را برای خود مهیا کنند.
لازم به ذکر است ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی با حضور چهره های فعال این عرصه در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .
مطالب بیشتر...
- تقدیر از هفت چهره فعال در عرصه خدمات پس از فروش
- از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش در کشور رونمایی شد
- ششمین کنفرانس خدمات پس از فروش و گارانتی برگزار شد
- تقدیر از چهرههای برتر در عرصه خدمات پس از فروش در کشور / رونمایی از نخستین کتاب دانشگاهی خدمات پس از فروش / بزرگترین گردهمایی فعالان خدمات پس از فروش کشور در دانشگاه شهید بهشتی