هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران 11 خرداد ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی  با حضور فعالان این عرصه افتتاح میگردد.

به گزارش ستاد خبری هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران این همایش هر ساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می گردد.

 در این همایش  محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه های بزرگ ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره های تامین ، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش  در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه های خدمات پس از فروش شرکت ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این همایش از کتاب مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته از انتشارات جهاد دانشگاهی رونمایی خواهد شد. گفتنی است این کتاب را سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری تالیف نموده اند  و ویراستاری و مقدمه آن بر عهده دکتر علی محمد گودرزی بوده است.

حامیان

حامیان صنفی

حامیان علمی