محمد رضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری ضمن سخنرانی در این کنفرانس گفت: تمامی تلویزیونهایی که در فروشگاهها می بینید، اگر قاچاق نباشد حتما" تولید داخل خواهد بود. بنابراین بسیار بر روی کیفیت کار شده است چون برند خارجی  داریم عرضه می کنیم در مرحله آخر همان شرکت خارجی ، کالا را تایید می کند تا از برندشان صیانت کنند.

وی ادامه داد: بنابراین در حوزه خدمات پس از فروش  این شرکت ها الزاماتی را برای ما ایجاد کرده اند. وزارت دارایی حدود 4 درصد خدمات پس از فروش را از ما پذیرفته است. در نتیجه رقم بالایی را به نسبت پرداخت می کنیم.  

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان صوتی و تصویری  تصریح کرد: در جهت بالا بردن کیفی خدمات پس از فروش از افرادی استفاده کرده ایم که حداقل لیسانس داشته باشند. ازآنجایی که می بایست تعمیرکار ما مستقیم با مردم سروکار داشته باشد.  بنابراین آموزش ها و تحقیقاتی رفتاری را برای برخورد مناسب با مشتری انجام داده ایم. لذا آموزش رفتاری مورد توجه قرار گرفت و حتی بر روی کلمات مورد استفاده تعمیرکارانمان نیزکار لازم را انجام داده ایم.

شهیدی ادامه داد:  تخصص گرایی را در بطن کارمان قرار دادیم . بطوریکه سیاست ما بر این بوده  که اگر تعمیرکار ما برای تعمیر کالایی وارد منزل مشتری شد و متوجه شد که نمی تواند آن کالا را تعمیر کند و یا مدل آن در تخصصش نمی باشد به مرکز تماس بگیرد و از متخصص آن مدل از کالا مشاوره لازم را گرفته تا بتواند کالا را تعمیر کند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات یک کار تمام نشدنی است و همیشه جا برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر وجود دارد.

حامیان

حامیان صنفی

حامیان علمی