هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران خرداد ماه سال آتی در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی با توجه به اهمیت و لزوم توسعه فعالیت های مرتبط با موضوع،این کنفرانس برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،ارائه مقالات دانشگاهی،برگزاری کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاربردی مرتبط را در دستور کار خود قرار داده است.همچنین تقدیر از فعالین دانشگاهی و صنفی این حوزه از جمله برنامه های این کنفرانس ملی است.

 

بنابر این گزارش پس از استقبال شایان توجه مخاطبان حوزه خدمات پس از فروش از نخستین کتاب دانشگاهی در حوزه خدمات پس از فروش که با مشارکت دبیرخانه کنفرانس و انتشارات جهاد دانشگاهی به قلم سید صابر امامی و محمد ذاکری تالیف شده بود و در ششمین کنفرانس خدمات پس از فروش توسط مسئولین خصوصی و دولتی رو نمایی شد،مقرر شده است در هشتمین کنفرانس نیز از کتاب "مدیریت خدمات پس از فروش پیشرفته" به قلم سید صابر امامی و ابوالقاسم تیموری رونمایی گردد.

لازم به ذکر است طی هفت دوره گذشته برگزاری این کنفرانس بیش از 117 مقاله و سخنرانی کاربردی در عرصه خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده است.ارائه گزارش عملکرد بخش دولتی توسط نمایندگان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان،ارائه راهبردهای اجرایی رفع مشکلات قانونی و تبیین آن توسط نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی و همچنین هم اندیشی مدیران بخش خصوصی و طرح معضلات و کاستی ها در عرصه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از جمله برنامه های اجرا شده این کنفرانس در دوره های پیشین خود بوده است.

گفتنی است در دوره گذشته این کنفرانس برای اولین بار از نخستین کتاب رونمایی شد.

 

 

 

حامیان

حامیان صنفی

حامیان علمی